Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra J Sports Tourer

blus, 11 lat temu
Silnik 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra J Sports Tourer 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW 2012-2012 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jedn z ładniejszych kombi na rynku, silnik dobry i elastyczny i co ważne fabrycznie dostosowany do gazu , na 6 b można jechać spokojnie przy 1800 - 2000 obrotów i jest 100 km/h na liczniku, wtedy silnika nie słychać wogóle.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : na razie brak
Inne : na razie brak
Inne : na razie brak
5,0
Całokształt
Moim zdaniem jeden z ładniejszych kombi na rynku, ładna deska rozdzielcza , dobra ergonomia, materiały wykończeniowe dobrej jakości dobrze spasowane.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na razie dobrze bez najmniejszych problemów. Dobre przyspieszenie na 1,2,3 na 4 jeszcze daje rady, na 5 spokojnie , a 6 na autostradzie. Do 3 tyś obrotów cicho czyli na autostradzie mamy 150 km/ h , powyżej 150 nieco głośniej , ale niewiele .
5,0
Skrzynia biegów
Biegi chodzą fantastycznie , krótka droga, z lekkim kliknięciem i 1 paluszkiem .
5,0
Układ jezdny
Dobrze się trzyma drogi , 200 na liczniku na autostradzie nie robi wrażenia , ale to już max. 170-180 to spokojna szybkość podróżna z 3,5 tyś obrotów i w ciszy.
Komfort
4,0
Widoczność
Komfort jak dla mnie b.dobry, dobre zawieszenie, nic nie tłucze na wybojach, wyciszenie zadowalające. Nieco słaba widoczność do tyłu , bo długi , trzeba kupować kamerkę , będzie łatwiej parkować tyłem
4,0
Ergonomia
Na wysoko podniesionym siedzeniu i wysokim wzroście pow. 180 cm kierownica obcina górę zegarów, zbyt blisko sterowanie elektryczne szyb i trzeba cofać rękę. Wygodne siedzenia , pozostałe przełączniki w zasięgu ręku bez problemu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobra , szyby nie parują nawet w deszczu, ogrzewanie ok, klima manualna zadowalająca, zamrozić się nie da.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca pod dostatkiem z tyłu dają radę ale rozpasania nie ma.
4,0
Wyciszenie
Dobre , przy 150 km/h można słuchać muzyki i rozmawiać . Silnik pracuje na niskich obrotach i nie wyje jak silniki bez turbiny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie odbiega od danych fabrycznych , na trasie 300 km spalił 6,3 l benzyny, gazu pali średnio 9,6 l i nawet przy szybkościach 150-170 nie przekracza 10 l. co przy wadze 1500 kg jest dobrym wynikiem
5,0
Stosunek jakość/cena
U Opla można negocjować i dają duże upusty, golf byłby o 15 tyś droższy przy silniku 1,4 122 km który słynie z ponad przeciętnej awaryjności, a raczej jest sinikiem wysokiego ryzyka i kosztów eksploatacji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic , oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Astra J Sports Tourer