Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra J Sports Tourer Facelifting

Artur, 7 lat temu
Silnik 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 52 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Astra J Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
3,62
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Auto dobrze się prowadzi. Układ kierowniczy dość sprawnie i precyzyjnie reaguje na polecenia kierowcy. Zawieszenie przyzwoicie wybiera nierówności a dzięki szerokim oponom samochód trzyma się drogi. Nawet przy dużym obciążeniu tył nie "siada".
3,0
Całokształt
Przyzwoite auto, może się podobać. Typowy kompakt dla rodziny 2+1/2.
Wrażenia
4,0
Silnik
140 KM i 200 nM daje rade jak trzeba ale potrzebuje obrotów ok. 2200 - 3000, wcześniej coś się rusza ale raczej mało dynamicznie
5,0
Skrzynia biegów
Z dotychczasowych (clio, astra G, octavia 1, Linea, premacy, avensis) aut najlepsza.chodzi lekko i precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze się prowadzi. Układ kierowniczy dość sprawnie i precyzyjnie reaguje na polecenia kierowcy. Zawieszenie przyzwoicie wybiera nierówności a dzięki szerokim oponom samochód trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Należę do tych co używają często lusterek a nie kręcą się na fotelach wiec nie mam większych zastrzeżeń. Widać wszystko co trzeba.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze, wszystko pod ręką.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mazdzie zony działa znacznie lepie. Tutaj przecietnie. Przod w miare, tył odczuwa dopiero w dłuższej trasie. Na 3 biegu juz staje się głośna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w kompakcie. Na plus fotele wygodne. Z dotychczasowych aut siedzi mi się najlepiej. Problem pojawia się po 4-5 h w aucie lub serii kilkudniowe gdzie w 3-4 dni robie 1000 km.
3,0
Wyciszenie
Przeciętnie. Do 100 km/h totalna cisza, 120 jeszcze ok na 6 ale przy 140 jest juz dość głośno - szum opon i wiatru.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przegląd i paliwo w okresie gwarancji i rok po.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wyposażenie mojego modelu, jakoś tapicerki przy cenie 70k zł to żart ale to może być kwestia leasingu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W pierwszym roku użytkowania: - wymiana modułu bluetooth, - problem z instalacją lpg, wymiana listwy wtryskowe (tak się chyba nazywa), - pęknie przewód instalacji chłodzenia,. Pierwsze dwie na gwarancji naprawione w serwisie. 3 usterka to niby efekt działania gryzonia wiec nie objęta gwarancją producenta.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek w pierwszych 3 latach uzytkowania.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra J Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
7,8
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra J Sports Tourer Facelifting