Auto kupiłem jako używane poleasingowe. Mając okolice 35tyś zł nie było auta równie młodego 3,5 latek , tak dużego a zarazem na tyle prostego żeby nie ruinował kieszeni.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fakt 115km nie powala nie jest to auto na autostrady ani do ścigania się z pod świateł. 90% miasto a raz na rok wyjazd na wakacje w zupełności wystarczy
5,0
Skrzynia biegów
Fakt 5 biegów to mało, dzisiaj 6 biegów to podstawa a inni producenci oferują w automatach 7,8 biegów
natomiast porównując Astrę do mojego poprzedniego auta też też ze skrzynią 5 biegową Opel ma znacznie dłuższe przełożenia co daje całkiem niskie obroty i względną cisze w kabinie podczas przepisowej jazdy
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Lakier dość miękki ale to bolączka wszystkich obecnych samochodów
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w sedanie do tyłu nic nie widać czujniki czy kamery cofania mile widziane
4,0
Ergonomia
Guzików jest od groma ale wszystko jest odrazu widoczne nie trzeba grzebać w menu tylko wszystko jest aktywowane za pomocą jednego kliknięcia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Posiadam manualną klimatyzacje lecz posiada ona 7 stopni prędkości dmuchawy co pozwala wybrać odpowiednią siłę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Maksymalnie jechaliśmy w 4 osoby nikt nie narzekał
5,0
Wyciszenie
Jak na taką leciwą konstrukcję silnika dodając do tego skrzynie z zaledwie 5 biegami jest zaskakująco dobrze poprzednie moje auto Kia Ceed 1 generacji jest dużo ciszej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dostępność części plus to ze auto nie posiada turbo koła dwumasowego czy wadliwej skrzyni m32 powodują ze w tym aucie jest minimalna ilość podatnych na zepsucie się
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak kupisz zadbany egzemplarz z pewna historią nie będzie niespodzianek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
[l/100km]