Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra J Sedan

Krzysztof, 2 lata temu
Silnik 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 85 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Opel Astra J Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW 2012-2019 - Oceń swoje auto
3,14
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : gdy działa jak należy jest całkiem dynamiczny, szczególnie na trasie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : odsyłam do sekcji: Bezawaryjność (poważne usterki)
3,0
Całokształt
Auto mam od nowości i, dzięki bogu, nadal na gwarancji ponieważ ilość usterek i nieplanowanych wizyt w serwisie z pewnością przebiła 100.
Wrażenia
2,0
Silnik
nierównomierna praca, częste spadki mocy, awaryjny
3,0
Skrzynia biegów
mało precyzyjna. regularne problemy z wrzucaniem biegów 2 i 3. plus że 6 biegów
4,0
Układ jezdny
precyzyjny, cechuje go głośna praca przedniego zawieszenia na nierównościach
4,0
Karoseria
póki co nie koroduje, łatwo rysuje się lakier
Komfort
2,0
Widoczność
koszmar. do tyłu nic nie widać. precyzyjne manewry byłyby niemożliwe gdyby nie czujniki cofania. czujniki cofania działają ze sporym opóźnieniem więc manewry trzeba wykonywać powoli. czujniki są bardzo czułe - nawet na pojedyncze źdźbło trawy co potrafi być denerwujące.
4,0
Ergonomia
nieźle. masa przycisków na desce rozdzielczej jako minus. po 4 latach nadal czasem się gubię. korzystam z ok. 30% wszystkich przycisków więc średnio przydatne. świetne sterowanie z koła kierownicy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
sprawne. mimo automatyki sterującej temperaturą i nawiewami nagminnym problemem są parujące szyby w kabinie przez co trzeba ręcznie zmieniać ustawienia. przy dłuższej trasie i deszczowej pogodzie jest męczące przestawianie ustawień co 5-10 minut
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nieźle. z przodu na 5, z tyłu na 3 przez ciasnotę. po zamontowaniu fotelika do jazdy tyłem na tylnym rzędzie siedzeń pasażer z przodu ma o 50% mniej miejsca niż przed montażem.
4,0
Wyciszenie
dobrze. do 4000 obr/min cicho. powyżej zaczyna być głośno. na autostradzie do 120 cicho, od 160 głośno. plus że audio adaptuje się do zmieniającej przędności i pogłaśnia muzykę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nadal na gwarancji, jednakże ze względu na częstość wizyt w aso dodatkowe koszty się pojawiły. ASO jest kosmicznie drogie.
3,0
Stosunek jakość/cena
przy dzisiejszych cenach samochodów dałbym 5, jednak odnosząc się do warunków w momencie zakupu to bardzo średnio.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi raczej się nie psują. z upierdliwości to piszczące szyby przy podnoszeniu/ opuszczaniu. raz puściło skórzane obszycie kierownicy
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
koszmar. w sumie wymieniono już 9 wtryskiwaczy gazu, 2x cewkę zapłonową, 3x świece, 1x skrzynię biegów (ostatnio znów przestaje wchodzić 2 bieg), 1x turbinę, od 20-40x wykonano diagnostykę elektryczną z powodu choinki na desce rozdzielczej bez znalezienia przyczyny

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra J Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
15,50 zł
7,8
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra J Sedan