dynamiczny przy wysokich obrotach. Dopiero od 3tys czuć że ma więcej niż 100KM
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia szarpie przy zmianie biegów, co jakiś czas niepokojące odgłosy, ale poza tym bez usterek
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze, dużo lepiej niż myślałem. Trzyma się drogi super, nawet w ostrych zakrętach. Jak na swoją masę świetnie.
4,0
Karoseria
4 lata, bez śladów rdzy, problem z odpryskami po kamyczkach.
Komfort
3,0
Widoczność
Mogło być lepiej, przód i boki w miarę ok z wyjątkiem grubego słupka A. Tył masakra, brak wycieraczki z tyłu ogranicza w deszczu zupełnie widoczność.
4,0
Ergonomia
bardzo wygodne siedzenia mimo podstawowej wersji. Miejsca na nogi z przodu i z tyłu wystarcza dla 4 osób po 180cm, choć z tyłu mogłoby być trochę więcej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
z przodu wszystko super, brakuje wentylacji na tylne siedzenia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tyłu dosyć ciasno choć 2 osoby na tylnej kanapie zawsze znajdą wygodną pozycję
5,0
Wyciszenie
cichy, silnik słychać tylko przy przyspieszaniu, tak to nawet przy prędkościach autostradowych niewielki szum wiatru z lusterek.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali bardzo mało, choć po mieście spodziewałem się niższego spalania.
90km/h - 7l gazu
140km/h - 9l gazu
Miasto + korki ze średnią prędkością 25km/h - 13-14l gazu
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie najlepszy wybór przy w miarę ograniczonych funduszach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
[l/100km]