Niecałe 3 miesiące i 15 000 km. Jak na razie wymieniłem olej, bo to auto z LPG, filtr gazu również wymieniłem przy okazji. Koszt całości - niecałe 400,-. W porównaniu ze Skodą to prawie za darmo! Martwi mnie jednak wyższe niż obiecywane przez producenta spalanie LPG. Szybko przełącza się z Pb na LPG.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niezły silnik, lecz wg mnie za dużo gazu pociąga ze zbiornika.
4,0
Skrzynia biegów
Mimo opinii nie mam prawa narzekać. Jak na razie.
4,0
Układ jezdny
Zobaczymy na śniegu i lodzie. jak na razie fabrycznie montowane Micheliny 16' dają radę.
Komfort
5,0
Widoczność
Na polskie drogi niezły.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Bez szukania i przechodzenia przez poziomy. Przycisk załatwia sprawę. Można się ich rozmieszczenia szybko nauczyć. A mam wersję pełną, więc jest tych guziczków dosyć dużo (ponad 30).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Martwi mnie zaparowana tylna szyba i długi czas jej ogrzewania. Mimo tego iż zawsze mam uchylone przednie szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie obijamy się o siebie, więc nie jest źle.
5,0
Wyciszenie
Nawet przy dużych, autostradowych prędkościach z zewnątrz dociera lekki szum.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Liczyłem że wg danych fabrycznych nie będzie to prawie 10 ltr gazu/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nie było.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nie było.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
[l/100km]