Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra J Sedan

Jerzy, 7 lat temu
Silnik 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra J Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW 2012-2019 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Myślałem, że będzie dużo gorsze niż w Focusie, ale przy moim stylu jazdy jest dużo lepsze.
5,0
Całokształt
Samochód nie najnowszej konstrukcji ale bardzo dopracowany z dużo większym wnętrzem od Forda Focusa i jedyną na rynku w pełni fabryczną instalacją lpg. Auto ciężkie, ale z tym silnikiem prowadzi się bezproblemowo, a podobno dzięki tej wadze jest solidniej zbudowane niż kolejna odchudzona generacja Astry.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo zwinny, choć niezbyt cichy mniej pali niz focus z silnikiem 16. benzyna, dzięki turbinie dobrze jeździ na wyższych prędkościach
5,0
Skrzynia biegów
Wielki plus za sześć biegów, co jest bardzo przydatne powyżej 100km/h chodzi lekko
5,0
Układ jezdny
lepiej tłumi nierówności niż focus, nie wiem czy tak dobrze trzyma się drogi jak focus bo nie jeżdżę tak ekstremalnie aby to sprawdzić
Komfort
3,0
Widoczność
Szału nie ma jak to w ładnych samochodach
5,0
Ergonomia
Świetny fotel ergonomiczny - za dopłatą - dla mnie bajka. Jak ktoś jest wysoki i ma problemy z kręgosłupem to koniecznie brać ten fotel. Wszystko na miejscu, przyciski w dużej ilości ale bez przesady - w miarę inteligentny szympans to ogarnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń rewelacyjna - pierwszy samochód w którym jako kierowca nie sięgam pedałów gdy odsunę fotel maksymalnie. Według obiektywnych pomiarów wnętrz (które są podawane w odniesieniu do używanych aut, bo testy nowych są sponsorowane) największe wnętrze w swojej klasie w porównaniu do GofaVI i Octavii II
4,0
Wyciszenie
Cisza w kabinie, tylko silnik trochę słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG rewelacja ale i benzyny pali niedużo. W klimatyzacji jeszcze stary czynnik więc jego wymiana będzie o wiele tańsza niż w nowszych konstrukcjach. Serwis tak popularnego modelu będzie z pewnością bezproblemowy i tani.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stary model, więc tańszy niż astra V, mała dopłata za lpg, opcje też niedrogie porównując z cennikami innych modeli Opla. Polecam pakiet upgrade 2.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra J Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
15,50 zł
7,8
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra J Sedan