Pozytywne zaskoczenie mimo uprzedzenia do marki. Auto stonowane, ładna linia, niezła jakość materiałów, atutem niezaprzeczalnym jest instalacja LPG.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobra dynamika jak na moje wymagania, rozsądne zużycie paliwa - typowe auto dla przeciętniaka za jakiego się uważam. Pierwsza zima przed nim.
4,0
Skrzynia biegów
Bez uwag.
4,0
Układ jezdny
Fajnie trzyma się drogi przy wyższych prędkościach (jak dla mnie).
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają przednie słupki zwłaszcza przed przejściami dla pieszych, do tyłu konieczna praktyka przy parkowaniu - przydatna by była kamera cofania, której nie zadysponowałem w wyposażeniu.
4,0
Ergonomia
Po początkowym niesmaku z powodu rozbudowanej konsoli środkowej zwracam honor inżynierom projektantom - przyciski intuicyjne i błyskawiczny dostęp do funkcji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na razie dobrze, zobaczymy jak w zimie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco, z tyłu narzekania od pasażerów na brak miejsca dla nóg.
4,0
Wyciszenie
W porównaniu do starego diesla - komfort.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG czyni cuda - oby tak dalej na rynku paliw. Oby politycy nie zaczęli mieszać z podatkami w cenie gazu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Rozsądek i wygoda w niewygórowanej cenie aczkolwiek standardowe wyposażenie w podstawowe rzeczy(za chlapacze o zgrozo trzeba dopłacić lub targować się ze sprzedawcą) kiepskie, za dodatkowe trzeba słono dopłacać (np. koło dojazdowe).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
[l/100km]