Jedyny problem był z zaciętym zaworem EGR. Przy jeździe z prędkościami 140+ trochę brakuje mocy. Słaba kultura pracy silnika, przenosi wibracje na nadwozie. Słaba elastyczność - turbo zaczyna dostarczać moc przy ok 2500 obr/min. Całkiem niskie spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów. 2 bieg mógłby mieć nieco większe przełożenie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, natychmiastowo reaguje na ruchy kierownicą. Ładnie wybiera nierówności. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Warto zaznaczyć że w moja opinia dotyczy orginalnego obniżonego zawieszenia.
4,0
Karoseria
Zadbane egzemplarze nie rdzewieją. Jak na mój gust samochód wygląda nieźle jak na swój wiek.
Komfort
3,0
Widoczność
Duży słupek A utrudnia widoczność na lewo (odczuwalne zwłaszcza przy przejściach dla pieszych). Widoczność do tyłu bardzo ogranicza słupek C.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele. Z przodu dużo miejsca. Z tyłu mało miejsca na nogi. Jak na swoje gabaryty całkiem pojemny bagażnik. Dużo schowków w tym dwa bardzo pojemne. 3 uchwyty na kubki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze jest bardzo szybko nagrzane.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak wyżej opisałem
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach autostradowych jest głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo podobne koszty utrzymania jak np. VW Golf VI
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
[l/100km]