Inne
: Drobne usterki fabrycznej instalacji lpg i ich wpływ na inne podzespoły np. Pokrywę zaworów/uszkodzony a membrama/ , kolektor dolotowy /usterka zaworka zwrotnego/.
4,0
Całokształt
140km wystarczy do codziennej jazdy. Samochód doś wygodny i przestronny nie licząc bagażnika, który przy fabrycznym zbiorniku lpg 49 litrór kurczy się prawie o 1/3.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczająco dynamiczny i oszczędny. Wymienana pokrywa pokrywa zaworów i regenerowany kolektor dolotowy /uroki lpg/.
4,0
Skrzynia biegów
Od połowy 2012r skrzynia m32 po liftingu z większymi łożyskami łożyskami i dodatkowymi kanałami olejowymi. Mniej problematyczna. Warto co kilka lat lub 50tys. wymienić w niej olej 2,4L.
5,0
Układ jezdny
Udany kompromis między pewnym prowadzeniem i komfortem .
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczająco skuteczna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części i łatwo dostępne dla podstawowej wersji. Elementy fabrycznego lpg dużo droższe od markowych zamienników.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
[l/100km]