Przejechałem od nowości prawie 5000km i do tej pory moje oczekiwania spełniło bardziej niż zakładałem. W bogatej wersji cosmo lub energy auto stanowi namiastkę luksusu za niewielkie pieniądze.
Jedyna uwaga jak wiadomo to masa. Auto z kierowcą waży 1,5 tony z LPG i przy tej masie silnik 140KM nie nadaje się do wyścigów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Spalanie na LPG w zimie około 8l/100km ale można zejść do 7,5l/100km w lecie. Do tej pory żadnych problemów. Jak na 1,5T masy (z kierowcą) to auto jest dość elastyczne i przyjemnie się wyprzedza nawet kilka samochodów pod rząd.
4,0
Skrzynia biegów
OK, chodź 1 bieg mógłby wchodzić łatwiej.
5,0
Układ jezdny
Na 16 calowych oponach bardzo dobrze tłumi nierówności. Na 17 calowych troche gorzej ale i tak jest bardzo dobrze i przyjemnie.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu nie najlepiej ale z czujnikami parkowania jest OK
5,0
Ergonomia
do niczego nie można się doczepić. Fotele sportowe idealnie leżą i podpierają. Wszystko pod ręką, bardzo dobrze rozmieszczone przyciski na konsoli.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie (186cm wzrostu) przestrzeń pod dostatkiem i pełen komfort.
5,0
Wyciszenie
wyciszenie na najwyższym poziomie. Nie odbiega od tego w Golfie VII, którym również jeździłem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy LPG fabrycznym za pół darmo jeżdżę. Nie mam mam negatywnych uwag.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 66tys zł z LPG w wersji energy i wyświetlaczem 7" otrzymujemy wysoką jakość i bardzo dobrze wyposażone auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NA razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NA razie brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
[l/100km]