Silnik
: turbina w 1.4 daje rade , ksiarki jak to mówią akle idzie jak złoto ma światłach
4,0
Całokształt
Plus za deskę rozdzielcza , podobna do Mondeo i turbinę, oby się nic nie działo ładnie się zbiera, mam czip do 170 KM i 262 nm, dużo miejsca z przodu, umiarkowanie z tyłu ale kierowca jeździ z przodu...:)
Awria obudowy termostat u wyciek chłodniczego , ale to niewielka usterka, i transponder kluczyka wiecznie krzyczy do imm ale ten typ tak mam, drobne rzeczy mogą lekko denerwować,.
Widoczność znacznie lepsza niż Honda i wyższe zawieszenie powoduje że nie urywam grilla jak w Hondzie 2 razy w miesiącu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, chodź 2 na 2 biegu bez gazu nie pójdzie na samym ssaniu zdechnie, reszta super,
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia wyczuwalne przełożenia szczeólnie z 1 na 2 potem w mierę płynnie , gorzej niż Honda (ona połyneła na biegach), ale nic co mocno wkurza
5,0
Układ jezdny
Suepr bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
Miękka i stabilna w zakretach , nie czuć dziur i stuków w środu i w zakrecie nie myszkuję można cisnąć
5,0
Ergonomia
Wszystko intuicyjne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaba Klima lekkoi o 3 stopnie mega głośna , ryczy, ale do 3 trez oszusza szczegolnie fajne dodatkowo boczne nawiewy obok szyby .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód mega , tył lekko ciasno
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11,5 w mieście ale to Wawa wiec korki i 1 i 2 non stop , 8.2 trasa przy 14-160 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kluczyk, dymek idzie trzeba sprawdzić czy nie turbina, termostat cieknie, słabe złączki na przewodach płyny mogą cieknąć trzeba wymniec na dokrecane Opela ma zaciskowne jakieś