Układ elektryczny
: Czujnik poziomu spryskiwaczy, i pł. chłodzącego - zanim trafiłem do serwisu - za każdym razem musiałem kliknąć
4,0
Całokształt
O ile usterki turbo już się nie powtóżą to będzie naprawdę całkiem porządne autko - które do tego ładnie wygląda. Owy wygląd zew i wew rekompensuje drobne usterki. Duży jest problem z widocznością ale można się przyzwyczaić.
Polecam bardzo ksenony AFl - odrazam zdecydowanie nawigację
Wrażenia
5,0
Silnik
Mi pasuje, zawsze można chcieć czegoś więcej :), 1.4T wydawał mi się rozsądnym wyborem i takim też się okazał. Poprzednie Volvo S40 I 2.0T 160km zbierało się zdecydowanie lepiej.
3,0
Skrzynia biegów
4,5,6 to już \"EKO\" biegi, więc wyprzedzamy zawsze na \"3\"... mogli skrócić tą 4 było OK.
4,0
Układ jezdny
Komfort
1,0
Widoczność
Żenada prawie potrąciłem faceta na parkingu podziemnym przy 5km/h bo poruszał się równo z lewym słupikiem i schował się za nim cały mimo że był metr od auta...
5,0
Ergonomia
Niby wszyscy marudzą że dużo przycisków - może do wypożyczalni się nie nadaje - ale po przejechaniu kilku tysięcy okazuje się że dobrze wiadomo gdzie co jest :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po klilku tysiącach padł \"termostat\" który w rzeczywistości był siłownikiem zaworu sterowanym elektrycznie i padł więc było zimno. ale ogólnie OK.
+ za możliwość ustawienia automatu z poziomu komputera pokładowego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Focus się chowa i tu dystans jest długi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Właśnie wymieniam tarcze bo razem z klockami się zjechały - Pan w serwisie powiedzial że robią je z miękkich metali pozatym i to nic dziwnego że nic nie słyszałem...
Przegląd z olejem 650 PLN
Klocki przód 360
Tarcze przód 440
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto odstaje od konkurencji zarówno moją subiektywną pozytywną opinią jak również niestety i ceną.
Warto poszukać aut \"na stanie\" - wyciągnałem 20% rabatu ;]
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak do teraz wymieniono :
- regulator napięcia /regenerowano aleternator
- czujnik poziomu płynu spryskującego
- czujnik poziomu płynu chłodniczego
- siłownik (funkcjonuje zamiast termostatu)
- i jeszcze to co niżej
- dwie kampanie serwisowe (czujnik świateł stop i sprzęgła i sterownik świateł)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- Właśnie wymieniają turbinę (zrobione 30000 km/1 rok)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
[l/100km]