125KM-calkiem dobrze radzi sobie na polskich drogach.Minus-spalanie, przy szybkiej jeździe 140km/h i powyżej,na trasie min.7-7,5 l/100km.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Ergonomia w Oplu Astrze H to totalna porażka inżynierów lub ekonomistów!!!Wymieniając:osłony przeciwsłoneczne nie są profilowane do kształtu i często między słupkiem A lub lusterkiem potrafi świecić słońce;w drzwiach nie zmieścimy butelki z napojem o poj.0,5l - max to 0,2l!!trudno również doszukiwać się miejsca na kubek;podłokietnik jest na stałe umiejscowiony do fotela kierowcy+jest za długi i zamocowany za wysoko+jakość jego wykonania pozostawia dużo do życzenia;dźwignia zmiany kierunkowskazów+prędkości wycieraczek działa na zasadzie mikrostyku-więc trzeb się do tego przyzwyczaić (w Astrze J Opel zrezygnował z tego rozwiązania);oznaczenia pokrętła kierunku nawiewu są widoczne dość dobrze, oprócz nastawu nawiewu na nogi (trzeba mocno wychylić głowę w lewo żeby zobaczyć co też kryje ostatnia opcja). Jedynym sensownym rozwiązaniem jest półautomatyczna z opcją demontażu tylna roleta bagażnika.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Ujmując krótko: dobry stosunek jakości do ceny, gdyby tylko ergonomia wnętrza była lepsza to samochód godny polecenia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]