Przeniesienie napędu
: stabilność jazdy ESP robi swoje
turbo daje rade całkiem miło
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza
Silnik
: regulator ciśnienia - falujące wolne obroty
4,0
Całokształt
Jest ok, auto jest dobrze zaprojektowane w większości. Wymiana filtra kabinowego to masakra, tak samo jak tylna roleta w kombi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie jest zły, turbo dmucha troche za późno bo maksymalny moment jest przy 2200-2300. Problemy z falowaniem obrotów powoduje u mnie zawór wysokiego ciśnienia scv.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi ciężko i jest bardzo wolna przy zmienianiu. Dwójka jest trochę za wolna.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo miło, zakręty przy 180km/h na deszczu bez problemów na autostradzie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok ale wiadomo trzeba czasem wyjrzeć przez przedni słupek. Fotochromatyczne lusterko również działa idealnie.
5,0
Ergonomia
Jest dobrze, jedynie ciężko zmieniać ustawienia temperatury przy zapiętym biegu 1,3,5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Również ok. Klima jest cicha, wentylacja poprawna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik mógłby być większy ale jest dobrze.
2,0
Wyciszenie
Wiatr przez uszczelki drzwi wieje przy prędkościach. Generalnie jest głośno w środku. Silnik również jest głośno i klekocze :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 1,7CDTI 110KM. Generalnie mam ciężką nogę.
Spalanie w mieście średnio - 8,6l/100km (dynamiczna jazda)
Spalanie ekonomiczne, jazda powolna na trasie 60-90km/h - 4,3l/100km
Spalanie na autostradzie przy 200km/h - 11,3l/100km
Spalanie na trasie 90-180 - 6,9l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
[l/100km]