Układ elektryczny
: Alternator już drugi rok z rzędu do naprawy...
3,0
Całokształt
Bez szału. Myślę, że gdybym ponownie miał kupować Astrę H na 100% brał bym benzynę.
Mniej podzespołów do zepsucia. I taniej.
Wrażenia
3,0
Silnik
1 i 2 bieg to kpina. Auto strasznie mułowato się na tych biegach rozpędza. Dopiero 3 bieg jest OK i można przyśpieszyć.
Bardzo wyczuwalna turbodziura zwłaszcza na niskich biegach.
3,0
Skrzynia biegów
Jedynka często haczy. Przy wolnym toczeniu i wrzuceniu 2-ki auto niemal gaśnie, trzeba wrzucić 1 -kę co powoduje szarpnięcie...w korkach uciążliwe.
4,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi. Nie czuć prędkości. Stabilne.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra!
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Schowki to istna porażka, ergonomia wnętrza zerowa.
3,0
Wyciszenie
Znośnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę po Warszawie i spalanie nie jest niskie. Znajomego Corolka pali zdecydowanie mniej, też diesel.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przebieg 111000km. Rok temu wyciek z turbiny-regeneracja- 2k zł. Awaria alternatora- laweta-naprawa 500zł.
Tydzień temu znów padł alternator w ostatnie upały- regeneracja 550zł + nowy akku.
2xauto całkowicie zdechło(alternator), dobrze że byłem niedaleko domu. Licze że ostatnia naprawa starczy na długo...
Reszta to drobne usterki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]