Zaskakująco dobry, jak na ciężkie auto (kombi). Przy włączonej klimatyzacji parę razy zdechł przy manewrowaniu, ale po wyczuciu problem zniknął. Wyścigowiec toto nie jest, ale nie oczekuję "radości z jazdy" tylko bezproblemowaego przemieszczania się. Nie mam problemów z wyprzedzaniem. Nie mam również mentalności gimnazjalisty, więc "odjazd spod świateł" mam w ........
4,0
Skrzynia biegów
Moim zdaniem za duża różnica między biegami 2 i 3. Poza tym bez uwag.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają słupki i przy optymalnym dla mnie ustawieniu fotela, lusterko wewnętrzne zasłania mi sygnalizator przy skręcie do biura;-)
4,0
Ergonomia
Gdyby było więcej schowków, to ocena byłaby 5. Do joystickowych dźwigni kierunkowskazów i wycieraczek można się przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Poprzednio jeździłem francuzem klasy wyższej i astra jest nieco ciaśniejsza i znacznie twardsza. Jednak samopoczucie po trasie ponad 1000 km było nienaganne, więc dla mnie OK.
5,0
Wyciszenie
Zimny klekot nieco klekoce, ale potem jest juz dobrze. 6 biegowa skrzynia pozwala jechac 140km/h poniżej 3 tys obrotów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Patrz wyniki zużycia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Po negocjacjach uzyskałem cenę satysfakcjonującą. Nie jest to tanie auto, ale mój egzemplarz ma wszystko, czego oczekiwałem od przyrządu do przewożenia tyłka z punktu A do B.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zastrzeżeń ... na razie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zastrzeżeń ... na razie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]