Inne
: Bezawaryjność i niskie koszty eksplowatacji.
4,0
Całokształt
Bezawaryjne i praktyczne auto. Słaby silnik, ale można było się tego spodziewać.
Wrażenia
4,0
Silnik
Słaby silnik z dużą turbodziurą. Trudno dotrzymać kroku innym samochodom przy ruszaniu spod świateł. Ale nie jest to zaskoczenie porównując wielkość auta i parametry silnika. Przy czym jest bardzo ekonomicznie. Kilka razy, na trasie poza miastem udało mi się osiągnąć zużycie poniżej 4.0 L / 100km ON. Jeżdżąc w korkach po mieście i po autostradzie nie przekracza się 6.0 L / 100km
4,0
Skrzynia biegów
Króko zestopniowana, czasem zdarza się, że przyhaczy, ale ogólnie ok.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Super. 190 000 km po polskich drogach i nadal mam oryginalne amortyzatory nie wykazujące nadmiernego zużycia.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
3,0
Ergonomia
Denerwuje tylko kilka drobiazgów np. zupełny brak uchwytów na kubki, skomplikowane składanie tylnej kanapy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Jest też nawiew na stopy pasażerów tylnek kanapy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca dla rodziny. Pojemny bagażnik. Przydałoby się więcej schowków.
4,0
Wyciszenie
W porządku. Nie słychać, że pod maską pracuje diesel. W środku po 190 000 km nic nie trzeszczy.
Dobre, solidne auto. Bez jakiegoś super wyglądu, doskonałych materiałów czy gadżetów, ale dobrze wykonane, trwałe, praktyczne i ekonomiczne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana jednego łącznika stabilizatora, wymiana rolki napinacza paska alternatora i samego paska, wymiana zaworu EGR. Wszystkie te naprawy - w ciągu 190 000km przebiegu kosztowały niewiele ponad 1 000 PLN