Rusza się nim jak benzyniakiem czyli z lekkim gazem, zaskoczyło mnie to na minus, ale jak się rozbuja to idzie. Nie jest demonem prędkości ale w miarę dynamiczny. Daje rade nawet jak ciągnąłem przyczepę o łącznej masie 1200 kg. Turbina zdechła przy 142 000 km i kosztowalo mnie to jedyne 1300 zł na gotowe.
3,0
Skrzynia biegów
Słabe przełożdenia, 6 bieg przydaje się do jazdy powyżej 120 km/h na prostej drodze bez wzniesien.
4,0
Układ jezdny
Jak na kombiaka to idzie jak przyklejony na zakrętach pod warunkiem, że bierze się łuki po zewnętrznej tj tirem
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko co trzeba, dobre lusterka boczne i wewnętrzne przyciemnia się po zmierzchu tak ze auto za nami nas nie oślepia.
5,0
Ergonomia
brakuje uchwytu na napoje jak w VW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi w mgnieniu oka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dzięki regulacji kierownicy i foteli pasażerowie na tylnej kanapie nie narzekali na moje 190 cm wzrostu.
5,0
Wyciszenie
Czasami zastanawiam się czy ten silnik nadal pracuje czy zgasł. Wiatr nie szumi przy dużej prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dopóki 2 masa i sprzęgło mi nie padło jest ok. Spalanie ok, ubezpieczenie 390 zł w Gdyni na 60% zniżkach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość za rozsądną cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko podświetlenie tablicy rejestracyjnej musiałem naprawić(przeczyścić styki)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina padła koszt imprezy 1300 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]