Silnik
: Jak na 1.3 CDTI to naprawdę jest czym jechać.
4,0
Całokształt
Duży samochód, który jest oszczędny. Bez względu na styl jazdy ilość bagażu i osób auto pali 5,5-6 litrów. Przy tak dużym aucie silnik 1.3 może odstraszać ale jest naprawdę dobry. Jeśli się go trzyma powyżej 2000 obrotów to radzi sobie wszędzie. Są dwie rzeczy, które przeszkadzają. Twarde fotele, po około dwóch godzinach jazdy boli du.... Druga rzecz to dość głośny tłumik ale tylko przy około 2000 obrotów. Jest to dokuczliwe bo na V i VI biegu jest to prędkość 90 i 110 km/h. A może tak ma tylko moje auto?
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód służbowy więc za nic nie płacę, mogę tylko doradzić aby omijać dużym łukiem serwis Opla "Rokicki" w Dąbrowie Górniczej
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód służbowy - przez twarde fotele ja bym go nie kupił
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 70000km wymiana drążków kierowniczych. Silniki 1.3 CDTI miały montowane słabe rozruszniki, przy zimnym silniku należało kilka razy pokręcić. W serwisie mówili że ten typ tak ma i nic nie mogą zrobić. Po półtora roku eksploatacji GM zmienił rozruszniki we wszystkich samochodach i problem znikł. Kilka dni temu przy temperaturze -10 miałem problem z włączeniem kierunkowskazu, ale gdy auto trochę się nagrzało wszystko było ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]