Silnik
: Dosyć dobry silnik przede wszystkim do instalacji LPG. Świetnie z nią współpracuje. Warto go zagazować.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Skrzynia jak to automat - dobre do czasu.
4,0
Całokształt
Samochód ogólnie bardzo dobry, Opel nie jest najgorszy - tanie części i jakość też dobra.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pomimo przebiegu 180000 km na instalacji pracuje już 80000 km i nie bierze oleju.
3,0
Skrzynia biegów
Dobra skrzynia ale są i lepsze i gorsze. Trzeba o nią dbać - olej wymieniać co około 5lat
5,0
Układ jezdny
Znosi dosyć dobrze polskie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Pomagają przy kombi czujniki parkowania - wiadomo, da się bez nich obejść ale pomocne są przy takim samochodzie.
4,0
Ergonomia
Bez uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik pracuje idealnie - radzi sobie bez problemów w lato jak i w zimę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca lecz jak na kombi mogłoby być więcej przestrzeni dla kierowcy i pasażerów.
4,0
Wyciszenie
Nie ma źle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogólnie silnik bardzo dynamiczny, dobrze współpracuje z instalacja LPG, nie bierze oleju pomimo przebiegu 180tyś km. Stale serwisowany a dobrych warsztatach. Automat niestety podnosi spalanie o około 1l ale jak na ten silnik to i tak spalanie jest na dobrym poziomie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za dobry egzemplarz trzeba więcej zapłacić ale warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zauważyłem drobnych usterek no może poza tym że trzeba ostrożnie obchodzić się z roletą bagażnika - łatwo można ją roztargać przy mocnym szarpaniu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Automat jak nawali to 5000 zł nie Twoje przy wariancie optymistycznym. Ogólnie naprawę lepiej zrealizować w ASO niż w byle jakim warsztaciku bo odbije się to podwójnie w kosztach.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]