Przeniesienie napędu
: Ruszanie tym autem nie należy do łatwych. Praca sprzęgła denerwuje wibracje, mała płynność . Bolaczka wielu modeli.
4,0
Całokształt
Auto ma wady i zalety.
Słaba ergonomia brak uchwytów na kubki siatki itp. Trwałość sredni poziom. Dosyć tanie utrzymanie, części, naprawy itp. Jak dla mnie pomijając przeciętną moc silnika i wyciszenie, auta fajne na trasę. Przeciętne do miasta.
Wrażenia
3,0
Silnik
Starcza zeby sie przemieszczać.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie sztywne, dobrze trzyma sie drogi. Daje poczucie bezpieczeństwa.
3,0
Karoseria
Trzeba kupic zadbany egzemplarz. Newralgiczne miejsce np rdza pod lusterkami.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Brak uchwytów na siatki, kubki. Ograniczona liczba schowków. Przełączniki pokrętła ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami parują szyby. Dopóki działa klima jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu i z tyłu jest ok. Przeciętna szerokość wnętrza.
3,0
Wyciszenie
Do 120km/h ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie średnie benzyny ok 7-8l.
Przepisowa jazda lpg bez autostrad do 110km/h - ok 8-9l. Eko trasa 7l gazu.
Z klima i załadowanym autem trasa 1700km średnio 10l lpg ok 120-130km/h.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest ok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka razy w roku nie reaguje na ruch kluczyka w stacyjce. Trzeby go wyjąć odczekac 30-60s i jest ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać nigdy nie zawiodła w trasie na przestrzeni użytkowania od 163 tys km do teraz ok218 tys km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
[l/100km]