Astre III kupilem z sentymentu po Astrze I. Roznica jest ogromna. Na PLUS.
Wrażenia
4,0
Silnik
ogolnie dobrze, ale czuc mala moc silnika w stosunku do masy
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia bez zarzutow, biegi wchodza gladziutko.
5,0
Układ jezdny
znakomite prowadzenie. Dzieki sztywnemu zawiaszeniu znakomicie czuc droge. O dziwo, nie przeszkadza to nawet na dlugiej trasie (Warszawa-Berlin-Warszawa)
Komfort
4,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka. Intuicyjna obsluga bez koniecznosci przedzierania sie przez manuala.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poniewaz klima pracuje non top (rewelacyjna klimatyzacja elektroniczna) jest bardzo dobrze. Z ciekawosci kiedys wylaczylem ja i.... niestety, tak jak w mojej pierwszej astrze, przy duzej wilgotnosci powietrza szyby paruja. Ale wystarczy wymiana filtra i wszystko wraca do normy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie wiem, jak w innych typach nadwozia, ale w kombi jest sporo miejsca zarowno z przodu jak i z tylu
4,0
Wyciszenie
Generalnie ok. Glosniej robi sie powyzej 120 km/h, ale bardzo rzadko poruszam sie powyzej tej granicy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy takim podejsciu salonow Opla nie moze byc lepiej. Za wersje 1.4 kombi lakier czarny metalik, klima elektroniczna i mnostwo bajerow (wlacznie ze skorzana kierownica) zaplacilem 55000. W tej cenie i wtym segmencie auto nie do pobicia. Szczegolnie, ze wersja kombi jest sporo wieksza od bardziej popularnego hatchbacka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero usterek jak dotychczas
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero usterek jak dotychczas
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]