Silnik nowoczesny już z łancuszkiem rozrządu co rzutuje na niższe koszty serwisu.
Dla mnie jest źle rozłożony moment obrotowy - przy niskich obrotach jest mały przez co przy ruszaniu z miejsca trzeba trochę przygazować.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnie wchodzą biegi, nie mogę nic złego napisać o skrzyni biegów
5,0
Układ jezdny
Starsze rozwiązanie ale bardzo mało awaryjne (czego nie mogą powiedzieć właściciele francózów, alf czy nissana).
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parujące szyby przy wilgotnej pogodzie czym więcej ludzi w samochodzie tym gorzej. Nie pomaga uchylenie okna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to samochód jeden z lepszych w tej klasie. Dość dużo miejsca z tyłu (lepiej niż w golfie czy oktavi) dość duży bagażnik. Jest po prostu taki jaki chciałem dla swojej rodziny.
4,0
Wyciszenie
Mógłby być troszkę cichszy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto dramatycznie nie traci na wartości. Jak za wszystko trzeba zapłacić i liczyć koszty.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie oprócz serwisu gwarancyjnego nic
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]