Inne
: 2 lata swiecił mi się check z bledem sondy / zlego paliwa, ale to mechanicy nie umieli znaleść że wina serwa hamulca :-)
4,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony, auto ma prawie 17 lat u mnie ponad 5, ogolnie to bardzo wygodne acz troche za głośne na autostradzie powyżej 110 juz sie ciezko jedzie w tym halasie. Podobnie jest z prowadzeniem do 120~ jest fajnie pozniej juz tak sobie, autem troche rzuca przy wiekszych predkosciach i czuc pewna niestabilnosc, ale moze to moj egzemplarz, bo czytalelem ze niektorzy i 150+ tym jezdza i uwazaja ze jest wporzo. Ogólnie nie bylo jakichs wiekszych napraw poza kompresorem i serwo hamulca, no zdarza sie szczegolnie kompresor przy tym czasie eksploatacji (dodam ze mam klime w najwyzszej wersji automatyczna / klimatornik). Jakbym miał cofnac sie w czasie i znowu kupować auto to wybrał bym to samo bo cena / jakośc wg mnie na piatkę z lekkim minusem (za to prowadzenie i hałas). Silnik 16 zaworowy lubi wysokie obroty, trzeba przywyknac albo poprostu zrozumiec jak to dziala, wg mnie kultura jazdy duzo lepsza niz w silnikach 8 zaworowych, niestety brakuje nieco mocy przy pełnym obciazeniu + wlaczonej klimatyzacji, czyli z 2 razy w roku jak jade w trase z rodzina ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]