Ogólnie zadowolony z autka ,standardowe naprawy ,mało awaryjny ,jeżeli dbasz nie masz się o co martwić.Na łańcuszku więc spokój,trochę głośny w środku ,nie przepakowany elektroniką i bajerami zbędnymi.Słaby motor ale nie jestem także demonem prędkości i jeżdżę przepisowo więc można się przyzwyczaić. Dobre i nie drogie auto.Ogólnie Polecam oczywiście bez kręconego licznika ;)
Wrażenia
3,0
Silnik
1.4 (90 k.) nie ma co wymagać brakuje mu mocy do ciągnięcia ale jakoś jedzie ;) Zresztą chodzi oto aby był mało awaryjny a z tym raczej problemu nie ma trza kukać co 1000 km olej ale to standard ,ale nie bierze za dużo standardowo ;)
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Tutaj dopiszę o spalaniu czym bardziej ciśniemy to znaczy od 130 km/h spalanie wzrasta za słaby motor ale do 130 km/h mile zaskakuje.
Na 98 pod korek można na spokojnie 800 km przejachać w trasie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie drogie części i bez większych kosztów standardowe wymiany przez które nie zbankrutujemy :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie skrzypi mi teraz fotel heh aa tak po za tym działa wszystko. Co tu mogę pisać leję i jadę.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Maglownica przy 200000 km zaczęła przeciekać ,a że nie miałem czasu starą oddałem w rozliczeniu i dostałem nową za 1200 zł .Regeneracja to 600-700 zł ale trzeba kilka dni poczekać..
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]