Dobre auto które niczym na plus poza niezawodnościa się nie wyróżnia. Do miasta raczej się nie nadaje, na autostrady tym bardziej. Ale jezeli ktoś szuka auta na wyjazdy weekendowe i 2 razy w roku gdzies dalej to może być zadowolony. Pod warunkiem że nie będzie duzo wyprzedzał.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik przede wszytskim oszczędny. Ale przez to strasznie mułowaty, żeby uzyskać jakieś przyspieszenie to muszą zaistnieć na prawdę sprzyjające warunki.
4,0
Skrzynia biegów
Raczej bezproblemowa, zdarzyły się małe zgrzyty, ale w ciągu ponad 2 lat, tylko sporadycznie.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń
Komfort
5,0
Widoczność
Naprawdę bardzo dobra, i do przodu i do tyłu i na boki.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK, klimatyzacja też całkiem dobrze. Zarówno zimą jak i upalnym latem daje radę, 5-10 minut i jest naprawdę komfortowo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca dla każdego. Z wyjątkiem 5 pasażera.
2,0
Wyciszenie
Silnik słychać cały czas, a przy ponad 100km to wszytsko huczy, i silnik i pęd powietrza. Wyciszenie kabiny jest kiepskie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy w miarę zrównoważonej jeździe można osiagnąć niezłe wyniki. Polecam tylko na trasy po Polsce, bo na autostradach to ani nie ma przyspieszenia, ani komfortu jazdy, ani ekonomii w spalaniu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 2,5 roku wymieniona była tylko pęknięta osłona od przegubu. A więc całkowity koszt napraw na 105 000km to 250zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak w przypadku drobnych usterek tak i tu wzorowo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]