Zawieszenie
: rewelacyjnie trzyma się drogi, zakręty to prawdziwa przyjemność.
5,0
Całokształt
jak do tej pory sprawdza się rewelacyjnie
Wrażenia
4,0
Silnik
kultura pracy poczciwego, sprawdzonego dileselka, elastyczność przy normalnej jeździe wystarczająca, chuba że ktoś ma zapędy Kubicy wtedy do PIT STOPu nie dojedzie pierwszy
4,0
Skrzynia biegów
przy skręconych kołach wsteczny wchodzi ze zgrzytem, poza tym ok
5,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi (16/205/65)
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu bardzo dobrze, do tyły trzeba się przyzwyczaić
5,0
Ergonomia
solidnie i po niemiecku, wszystko na swiom miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dla mnie bomba (mam podgrzewane siedzenia) klima też daje radę, byłem autem w Chorwacji i sprawdziła się na medal
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zupełnie przyzwoicie, nie poraża może ogromem przestrzeni, ale jest ok
5,0
Wyciszenie
można się przyzwyczaić do delikatnego "klekotu",
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy 4 osobach + bagaże na 2 tyg w Chorwacji na dystansie 1500 km przy prędkości ok 130km/h 4,4l/100
czego chcieć więcej.
6,7 uzyskane w mieskich korkach
3,0
Stosunek jakość/cena
Autko kupiłem jako używane 2 letnie za 45tys, jako jeden z bogatszych modeli (skóra, climatronik, solardach, pełna elektryka, itp) nie stać mnie było na nowy taki model, ponieważ w salonie wycenili go na 115 tys.!!! jak na auto tej wielkości to zdecydowanie za dużo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dwukrotna awaria żarówki stopu, pomogło dopiero przeczyszczenie styków, poza tym odpukać ok
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jednokrotne unieruchomienie, jak się później okazało zatkany przewód paliwowy z powodu "doskonałej" jakości naszych paliw.
odkąd tankuję diesla V POWER, albo VERWA problem zniknął całkowicie, różnica 5zł na baku jest opłacalna, uwierzcie mi.
Wniosek jeden - auto zbyt wrażliwe na nasze paliwo, lub na odwrót, paliwo nie do takich aut.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW
[l/100km]