Zawieszenie
: Tak powinno prowadzić się każde auto tej klasy.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Od momentu zakupu w XII. 2007 nie przysporzył najmniejszych problemów. Przychodzę, odpalam i jadę.
Żadnych wycieków, stuków, szarpania czy falowania obrotów. W porównaniu z benzynówkami skody przy większych prędkościach (150-170km/h) praktycznie niesłyszalny.
4,0
Skrzynia biegów
Od początku użytkowania bez zmian.
5,0
Układ jezdny
W samochodzie przy 93000 tyś. km wymieniłem oba łączniki stabilizatora oraz końcówki drążka kierowniczego. Koszt całkowity 330zł. Poza tym wszystko hula bezproblemowo. Samochód trzyma się drogi jak przyklejony.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutów.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak się dba to się ma. Coroczna wymiana filtrów, i regularne czyszczenie układu wentylacji i klimatyzacji pozwala na bezproblemowe użytkowanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w samochodzie średniej klasy.
4,0
Wyciszenie
Może nie doskonale ale lepiej niż dobrze. Porównując ze służbową fabią II czy oktawią (w benzynie) to wręcz rewelacja.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na dystansie 26000 km 6,2 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od początku użytkowania żadnych problemów. Przy przebiegu 93000 nastąpiła wymiana:
-kompletnego rozrządu
-płynu hamulcowego, chłodniczego
-wszystkich filtrów
-oleju
koszt z wymianą - 900zł
Wszystkie części oryginalne GM zakupione osobiście (nie ASO).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]