Skazany na opla to znaczy przykuty zawodowo - jest to moje służbowe auto. Kupiony oczywiscie nowy na gwarancji. Na szczęście servisy Opla zdarzają się w Polsce średnio co 50km no i dobrze bo jak się zepsuje to daleko do servisu nie ma. Zaczne od wad: MEGA WIELKIE koszty eksploatacji - tzn: napraw rocznie w granicach 6-8.000zł. Najczęściej problemy zdarzają się ze ..... spadkiem mocy - servis trzy razy podchodził do problemu. Po tym jak zapala się kontrolka silnika traci moc silnika do 3000obr/min - na kilka minut i potem znowu jedzie i tak codziennie. ELEKTRONIKA to porażka - problemy z wyświetlaczem - wymienili na gwarancji ale dwukrotnie uszkodziło się sterowanie w kierownicy (nie dziełał klakson, wycieraczki, sterowanie radia itd) i za to juz trzeba płacić samemu. wersja HTB 5 drzwi - z mikroskopijnym bagażnikiem. A jakość plastyku wewnątrz to tani Recykling - auto juz nowe dostałem z porysowanym czymś co ma udawać aluminium. Podsumowując: jak na auto za tę kasę to trudno jest mi wyobrazić gorszy wybór.
Wrażenia
3,0
Silnik
chyba najlepsza strona auta - dość cichy i w miarę ekonomiczny 6,5l/100km
3,0
Skrzynia biegów
1,2,3,4,5 i R - to chyba działa
3,0
Układ jezdny
wspomnienia \"dar pomorza\" - sztorm i ból kręgosłupa
Komfort
3,0
Widoczność
czołg
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
w tej klasie TRAGEDIA pomimo klimy zmiana temperatury we wnętrzu trwa latami! ! !
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
koszty napraw w serwisie - TRAGEDIA - rocznie to 6-8.000zł. Tylko naprawy okresowe - pomimo gwarancji. Gorzej to chyba tylko jest we Fiacie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]