Z tym silnikiem w zasadzie samochod na krotkie trasy po miescie. Krotkie przelozenia i brak elastycznosci, zeby jechac trzeba ciagle zmieniac biegi, fatalne auto pod tym wzgledem
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Serowanie nawiewami umieszczone zbyt nisko, tuz nad popielniczka, brak uchwytow na kubki, brak regulacji fotela kierowcy (tylko odchylenie oparcia), brak wzkaznika temp. oleju, fatalnie rozwiazana regulacja oswietlenia kokpitu, stacyjka pod dziwnym kątem, trzeba zaglądać za kierownicę zeby ją znaleźć,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
auto jest potwornie głośne, dzwięk silnika metaliczny i nieprzyjemny, pozywzej 3000 obrotów i przy szybkosciach powyzej 100km/f hałas jest nie do zniesienia, slychac wszystko, silnik, hałas opon, nowe auta niższej klasy pod tym względem przewyższają opla astrę III z silnikiem 1,4. Hałas to największa wada tego auta, w mojej opinii dyskwalfikująca go w tej klasie cenowej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
za ta cene warto poszukac wsrod innych marek, chyba ze komus nie przeszkadza kiepskie wykonanie i hałas w czasie jazdy. Kupujac Astre z tym silnikiem dostajesz jakość z przed 20 lat w nowym opakowaniu, po prostu nie warto. W innych wersjach lepiej umowic sie na jazde probna i porownac komfort z innymi markami
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]