Auto bezawaryjne jak się o nie dba. Było to moje auto służbowe które odkupiłem. Obecny przebieg to ok 292 000 km. bez wymiany turbiny, dwumasy wtrysków:) i dalej działa. Silnik do spokojnej jazdy wystarczający trzeba tylko przyzwyczaić się do turbo dziury albo powyżej 2,4 obrotów już tego problemu niema - jeździ o niebo lepiej niż 1.6 benzyna bo taką też użytkowałem. Spalanie na poziomie 6l.
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdyby nie turbodziura do 2,4obrótów byłby bez wad:). Jak się przyzwyczai to nawet to nieprzeszkadza
4,0
Skrzynia biegów
Działa bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
Przy przebiegu 292 000 nic nie puka i nie stuka. Atu bardzo dobrze się prowadzi, o niebo lepiej niż poprzedniczka astra ii
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra
4,0
Ergonomia
jest ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zadowalająca
4,0
Wyciszenie
Auto jak na ten segment jest dobrze wyciszone. Dużo jeździłęm autrostradami i nie miałem problemów z dokuczającym hałasem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ekonomiczne. Spalanie przy aktualnym przebiegu i dynamicznej jeździe ok 6l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]