użytkuje to auto od 9 lat od nowości do silnika nie dołożyłem złotówki, co roku wszystkie filtry i olej i byle z daleka od autoryzowanego serwisu. Jeśli ktoś pisze że padła mu turbina lub dwumas po 150 000 km to jest debilem i nie ume jeździć !
Wrażenia
5,0
Silnik
4 świece żarowe bosch 160 zł po 5-ciu latach użytkowania i sprzęgło alternatora INA 130 zł
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
po 120 000 km amortyzatory przód do wymiany tylne simerbloki wahaczy też i łączniki stabilizatora amortyzatory kayaby 366 zł za 2 szt simerbloki trw 2 szt 60 zł łączniki lemforder 110 zł 2 szt,
Komfort
4,0
Widoczność
bez zarzutu
5,0
Ergonomia
brak uchwytów na kubki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu trochę ciasno
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rewelacja
4,0
Stosunek jakość/cena
dobra
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do wytrzymania tylko ie jeździjcie do aso !
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]