Auto godne polecenia dla osób jeżdżących głównie po mieście i w okolicach. Raczej słabe auto dla rodziny, gdy trzeba zapakować więcej bagażu. Kupione z przebiegiem 40 tys. Rocznie robione około 15 tys miasto i trasa.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik dość słaby (90KM) i raczej dynamiczna jazda nie jest jego domeną. Szczególnie przy ruszaniu nie ma się czego spodziewać. Przy prędkościach 80 - 120 jedzie się wygodnie i nie brakuje momentu.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie, skok lewarka dość krótki.
5,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy jest twardy i trzeba mocno sie nakręcić szczególnie na parkingu. W trasie jest w sam raz. precyzyjny w zakrętach i zawsze wiadomo co się dzieje z kołami.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu całkiem nieźle, z tyłu małe okienko trochę ogranicza widczność
4,0
Ergonomia
Auto przemyślane i ma wszystko na swoim miejscu. Raczej standardowo bez udziwnień. Jedynie do kierunkowskazów trzeba się przyzwyczaić - ale jest to później bardzo wygodne że manetka od razu powraca do pozycji neutralnej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na diesla całkiem szybko się nagrzewa - około 2-3 kilometry po ruszeniu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca nie jest bardzo dużo ale dla osoby 180 ok.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 130km/h jet głośno ale da się jechać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie spalanie i tanie części powodują że koszty użytkowania są bardzo niskie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ponad 50000 przejechane i oprócz wymiany sworzni wahaczy nic się nie zepsuło.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki silniczka klapki wentylacji. Po trudnym demontażu można go naprawić taśmą klejącą.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]