Silnik
: ogromna turbo dziura najlepiej trzymać go powyżej 2000 obrotów
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
duża turbo dziura poza tym jak się kręci do 3500 obrotów autko jest całkiem zrywne i obojętne czy się go kręci czy nie nie ma to większego wpływu na spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
niczym się nie wyróżnia po prostu norma do zwykłej jazdy
4,0
Układ jezdny
bardzo dobry auto pewne w prowadzeniu
Komfort
4,0
Widoczność
słaba przez tylną szybę kwestia przyzwyczajenia
4,0
Ergonomia
brakuje uchwytów na kubki i podłokietnika na tylnej kanapie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajne nie zawodzi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczające jak na tej klasy samochód
4,0
Wyciszenie
dokupiłem podłogę pod silnik i jest lepiej oczywiście zamiennik bo oryginał w serwisie ma chorą cenę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 6 litrów może trochę więcej nieraz mniej ale do 7 litrów nigdy nie doszło nawet w zimie przy dojeździe do pracy 12 km nie wiem jak ktoś może pisać że pali mu 9 litrów ja też nie mam lekkiej nogi może czas zapisać się na kurs doszkalający !
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
złamał się przycisk podnoszenia szyby kierowcy jak na razie jeszcze nie wymieniłem nie wiem ile kosztuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do przebiegu 86 000 wymieniłem obydwa drążki kierownicze po 38 zł jeden (zamienniki) sprzęgiełko alternatora 160 zł (zamiennik) ale ten sam producent co oryginał w serwisie 400 zł i akumulator i tyle
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]