Inne
: skrzynia biegów i jakośc materiałów w środku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: pryszcz rdzy
Układ elektryczny
: czasem sobie przygaśnie przy włączonej klimie i przejechaniu 40 km
Silnik
: w nowym poszła uszczelka głowicy przebieg 20tyś na gwarancji zrobili i jest OK
3,0
Całokształt
przeciętny z Plusem
Wrażenia
3,0
Silnik
Przeciętnie, jedyny poważny plus to bardzo wysoka kultura pracy, i niskie zużycie oleju, poza tym przeciętnie.
5,0
Skrzynia biegów
przy tym silniku świetna 6 biegowa, fantastyczna kultura skrzyni biegów.
5,0
Układ jezdny
bardzo dobry
Komfort
4,0
Widoczność
dobra, żadnych powaznych mankamentów
3,0
Ergonomia
za niskie siedziskawolałbym wyższe, ale kwestia upodobań
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bardzo dobrze działa, klima podobnie, wentylacja nawiew, przy wyłączonej Automat-klimie średnio.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu mogłoby być trochę więcej miejsca, przód świetnie
5,0
Wyciszenie
bez zarzutu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest to silnik ekonomiczny.
3,0
Stosunek jakość/cena
przeciętny z plusem, byłaby dobra gdyby nie pryszcze rdzy i drobna wada układu elektrycznego.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogólnie byłoby bez zarzutu, gdyby nie pryszcz rdzy na klapie.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
coś nie tak z układem elektrycznym serwis nei wie co, czasem czuć nagły sapdek mocy i zgaśnie odpalę i jedzie bez problemu do naspnego razu klima włączona, bez niej to nie wysępuje), i był w serwisie gearancyjnym po 20 tyś, zrobili i usterka ta usterka silnika już się nei powtórzyła.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]