Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra H Hatchback 5d

Enriquez406, 16 lat temu
Silnik 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Astra H Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW 2005-2013 - Oceń swoje auto
3,31
19% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Trzymanie się na zakrętach i precyzja ukłądu kierowniczego.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Drobne obtarcie przez znak drogowy przy cofaniu. Wymienili drzwi w całości i próg. Koszty 8.000 PLN
Układ elektryczny : Kradzież poduszki powietrznej pasażera. Wymiana deski rozdzielczej, wiązki głównej, poduszki - 15.000 PLN
4,0
Całokształt
Jako służbowy OK. Prywatnie trochę za drogi w utrzymaniu.
Wrażenia
3,0
Silnik
Do 2000 obr/min praktycznie nie da się przyspieszać. Po 20000km od nowości coś zaczęło rezonować w komorze silnika. Da się jeździć, ale szału nie ma.
4,0
Skrzynia biegów
Dzięki 6 biegom do przodu da się jeździć. Czasem nie chce wejść 1. Pomaga ponowne wciśniecie sprzęgła.
4,0
Układ jezdny
Bardzo twardy. Za to prowadzenie doskonałe. Przy 80.000 nic nie stuka.
Komfort
2,0
Widoczność
Przy ostrym kącie na boki praktycznie nic nie widać. Trzeba się ostro wychylać. Przednie słupki bardzo szerokie. Do tyłu również kiepsko.
3,0
Ergonomia
Tylne siedzenia składają się nie dając płaskiej podłogi. Łatwo przyciąć pas bezpieczeństwa przy rozkładaniu, a przytrzaśnięty nie daje się łatwo uwolnić - blokada zamka. Pas pasażera obija się o pokrywę poduszki bocznej. Trudno znaleźć wygodną pozycję za kierownicą. Odgniata się podłokietnik kierowcy w miejscu łokcia. Wymiana żarówki od strony nadkola - porażka. Spryskiwacz szyby spryskuje ją na 15cm od spodu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie parują szyby. W lato klimatyzacja działa przeciętnie. Długo się nagrzewa. Od pozycji 2 wentylator mocno hałasuje.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK. Z tyłu bardzo mało miejsca.
4,0
Wyciszenie
Od 140 km/h jest głośno. Poniżej 1800 obr/min drgania silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało, natomiast przeglądy i naprawy bardzo drogie. Co prawda mnie to nie dotyczy (mam samochód z Masterlease - oni płacą), ale słyszę co niektóre kwoty.
4,0
Stosunek jakość/cena
To chyba jeden z tańszych hatchbacków dla przedsiębiorców, biorąc pod uwagę wszystko - od ceny pojazdu z rabatami, ilości sztuk po koszty serwisu - zupełnie inne dla firm.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle coś brzęczy w desce rozdzielczej. Skrzypi fotel kierowcy (od nowości). Serwis nie umie tego usunąć. Spalone żarówki w fabrycznym radiu - 2 tygodnie czekania na naprawę... Otwarcie pokrywki mocowania bagażnika dachowego jest równoznaczne z jego złamaniem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ramach akcji naprawczej profilaktycznie wymienili fabrycznie wadliwy rozrusznik.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra H Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
5,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra H Hatchback 5d