Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra H Hatchback 5d

Ghostrider, 7 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Opel Astra H Hatchback 5d 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW 2004-2007 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Dobrze trzyma się drogi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Turbo zbyt często do naprawy
4,0
Całokształt
Samochód godny polecenia. Dobra jakość/cena.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik żwawy. Wystarczający zapas mocy. Jak na swój przebieg w środku wygląda bardzo dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi wystarczająco płynnie. Krótka gałka zmiany biegów. Dla osób, które cenią wygodę, jazda z opuszczonym podłokietnikiem może być niewygodna. Regeneracja skrzyni po 170 tyś km.
5,0
Układ jezdny
Przy zawracaniu liczyłem na więcej, ale to nie żaden problem. Jazda z większymi prędkościami na zakrętach przy oponach 225 40 R18 to przyjemność. Auto pewnie trzyma się drogi za duży plus.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dobra, jednak do doskonałości brakuje. Z przodu czasami trzeba się trochę pogimnastykować,a tylna szyba mała.W trasie ok przy parkowanie trochę gorzej.
5,0
Ergonomia
Myślę, że kwestia przyzwyczajenia. Większość podobnie jak w innych markach samochodów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O ile kierowca może wygodnie siedzieć to z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi, gdy jedzie wyższa osoba. Pomimo to jest ok. Pasażerowie i tak zadowoleni
4,0
Wyciszenie
Dużo lepiej niż w poprzednim samochodzie(Corsa B), ale przy większej prędkości oraz oponach jest głośniej, więc radio musi gra
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podstawowy serwis nie jest drogi. Samochód w LPG jest najlepszym rozwiązaniem, bo zwraca się koszt poważniejszych napraw i zawsze wychodzi na plus względem jazdy na benzynie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem zadowolony
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 12 latach od produkcji do wymiany Skraplacz(chłodnica klimatyzacjii) z powodu nieszczelności. Nie dało wyłączyć się nawiewu. Wymiany opornica nawiewu pomogła. Wymiana żarówki pozycyjnej lub xenonów może być zbyt czasochłonna. Cewka zapłonowa po 30 tys na lpg do wymiany. Przy 160 tyś km brakowało mocy. Po wymianie przepływomierza wszystko ok Stuki przy wolnym przejeżdżaniu przez próg lub dziury-Dwukrotna wymiana drążków stabilizatora w ciągu 6lat
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wypalenie zaworów przez LPG. Wymiana na nowe pod LPG i brak problemów do dziś. Pęknięcie kolektora wylotowego przy "klapie upustowej". Kolektor przy zakupie jest nieodłączną częścią turbo. Z racji, że turbo już przepuszczało kupiłem nowe.Po kolejnych 50 tyś km regeneracja turbo. Przebieg 170 tyś km wymiana sprzęgła, docisku, dwu-masy, naprawa skrzyni biegów.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Astra H Hatchback 5d