Krótki lewarek zmiany biegów. Biegi wchodzą płynnie i szybko.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej,ale przy oponach 225/40/R18,które lubią szumiec trzeba się przyzwyczaić
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli dba się o auto pojeździ długo, jeśli lubi się czasami poszaleć i to bardzo to trzeba liczyć się z wymianą turbo-3 tyś zł (ewentualnie regeneracją). Tarcze i klocki w przystępnych cenach. Ogólnie nie narzekam,bo szanuję auta.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lubią drążki stabilizatora padać,więc co roku 2x54zł i trochę chęci. Kole
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po założeniu LPG wypalone zawory. Turbina do wymiany,ponieważ przepuszczała i pękł kolektor wylotowy,który jest nieodłączną częścią turbo.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
[l/100km]