W miarę elastyczny, głośny powyżej 4 tys obrotów. Jak na tą masę samochodu troszkę za słaby.
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Moja astra jest na 16 calowych kołach z oponami 205/45, dołączając do tego twarde zawieszenie daje dobre trzymanie na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
jak dla mnie bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zero problemów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy odsuniętym przednim fotelu, przy wzroście powyżej 180cm, czuć kolana pasażera :). Trzeba sie przesuwać do przodu.
3,0
Wyciszenie
Przy otwartym oknie świszczy wiatr otaczając lusterko kierowcy. Z otwartymi tylnymi oknami nie da się jeździć powyżej 70km/h, straszny łopot powietrza.
Przy zamkniętych szybach bardzo dobrze.
Słabo spasowane materiały w drzwiach, potrafią przy głośniejszej muzyce burczeć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacji niestety nie ma. Średnie zużycie paliwa od nowości wynosi 8.8l/100km. W zimę po mieście dochodzi do 11 litrów, po trasie jadąc pomiędzy 110 - 140km/h wyszło 7,2l/100km. Przy jeździe ekonomicznej ok.90km/h spalanie w granicach 6l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawde powiedziawszy tylko elementy eksploatacyjne, za wyjątkiem nie kontaktującego immobilajzera w kluczyku - działa jak na loteri. Na 20 - 30 uruchomień potrafi wskazać błąd. Wymiana paska rozrządu, napinaczy, filtrów, oleju we własnym zakresie - ok 600zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
:) i niech tak zostanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]