Caloksztalt 3 z plusem ...za te cene naprawde mozan wybrac cos ciekawszego a nie "opla z gliwic" z 2 letnia gwarancja ( honda , mitsubishi i dewoo 3 lata !!!!!) po 3 dniach testow uwazam ten samochod za nic ponad przecietnosc
Wrażenia
3,0
Silnik
niby to 110KM ale na niskich obrotach ciezko idzie , na I biegu troche sie dlawi przy wciskaniu pedala i odpuszcaniu...wyciszenie ok... elastycznosc V bieg bez elastycznosci wogole nieczuc przyspieszenia i wolno rozpedza sie z 80 - 120 km/h
3,0
Skrzynia biegów
dziwne to ale mialem model ktory po przelaczeniu na wyzszy bieg ( przy w cisnietym pedale gazu tzn. beza odpuszczania zaeby nietracic obrotow) niewchodzi wyzszy bieg , lewarek fajny bo krotki ale spodziewalem sie czegos lepszego
3,0
Układ jezdny
strasznie nurkuje przy ostrum hamowaniu i wlaczajacym sie ABS... wogole ABS troche zle wyczuwa intencje kierowcy i zsaszybko reaguje...
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc niezla
3,0
Ergonomia
przy wadze 1700kg i cyklu miejskim zbyt duze spalanie jak na dzisiejsze mozliwosci techniczne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima ok .....
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca sporo aczkolwiek linja samochodu przy drzwiach tylnych (wrsja 5d) ogranicza wsiadanie osoba wysokim i zmusza do uwaznego i ostroznego wsiadania
5,0
Wyciszenie
halas ok.....
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie oceniam gdyz mialem na testy tylko przez 3 dni
3,0
Stosunek jakość/cena
cena zbyt wygorowana a jakosc adekwatna do ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ok
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
[l/100km]