Ja współczuję wszystkim użytkownikom, bo też takim jeżdzę , ale ja go nawet lubię bo jest słuzbowy ;o) i tyko za to . Nie wiem skąd u ludzi taki popęd na tą brykę , naprawdę nie wiem , w środku ciasno , brak schowków, brak miejsca na kubek . Ciasny jest poprostu ten Opel. No a ten silnik TWINPORT jest poprostu... , wisienką na torcie - brak słow , tak jak ktoś już napisał ssie paliwo jak pijak bełta, szok normalnie . Aby autko chciało jechać trzeba je kręcić na 5tys obrotów , czasem jak wiozę rodzinę to żona mówi co tak szrzuję , a jej na to że to wycie silnika wcale nie przekłada się na prędkość ;o) Straszny muł
Wrażenia
1,0
Silnik
Jak pisałem w całym tym samochodzie ten silnik jest wisienką na torcie , to najgorszy element tego samochodu, po pierwsze strasznie awaryjny i po drugie bardzo ale to bardzo kosztowny w naprawie. Mułowaty jest niesamowicie. Jak ktoś mysli że w tym modelu zastosuje "ekodriving" i będzie jeździł na obr rzędu 2-2,5 tys to się zdziwi ajk mu samochód zgaśnie na każdym skrzyzowaniu. ABy zaczął jechać to trzeba go wysoko kręcić i szybko zmieniać biegi.
3,0
Skrzynia biegów
Trochę za długi skok
3,0
Układ jezdny
Przy szybszym pokonywaniu zakrętów nosi budą
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze
1,0
Ergonomia
Fatalnie, brak schowków
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daję 3 punkty, grzeje dobrze , ale jak w lecie zapuszczę klimatrona to tak jakby ktoś zabarał temu autku połowę mocy i nie raz potrafi zgasnąc podczas ruszania
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nędza
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednia z 15 tys km 9 l/100 masakra , na trasie potrafi spalić nawet 7 ale w mieście to nawet 12
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klapy wirowe w twinporcie cały element 3600 zł sa ten element bez ceny wymiany
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Twinport
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
[l/100km]