Układ elektryczny
: awaria zamka tylnych drzwi, awaria immoblisera
3,0
Całokształt
Auto skonstruowane tak żeby koszty części zamiennych nabijały portfel koncernu.
Usterkowość dużo gorzej niż w Astrze G.
Brak wskaźnika temp. na desce rozdzielczej !
Elektryka jak we francuskich autach a może i gorzej !
Wrażenia
3,0
Silnik
Ekonomiczny. Twinport to niezły patent! Wyrazy uznania. Na trasie ie spalanie jak 1.4.
2,0
Skrzynia biegów
Dwójka czasem zgrzyta ! 5-tka OK. oczywiście brak 6-tki.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra. Super lusterka.
4,0
Ergonomia
OK, brak uchwytów na kubki ! Podczas jazdy trzeba coś pić. Schowek mały, niepraktyczny!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie parują, jesienią szybko robi się ciepło wewnątrz. Dobra wentylacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Szum kół ponad normę. Istotne opony.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
drogie części zamienne - osprzęt silnika - silnik
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka to porażka. Nawet w Renault jest lepiej(tam wiązka tylnych drzwi się nie przerywa!)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Np. zwykły termostat jest niedostępny - trzeba wymienić razem z połową obudowy i sprawnym czujnikiem temperatury(300zł)
Pokrywa zaworów OK ale jest razem z wadliwą membraną odmy - zawodna nawet po poprawce wadliwej serii (700 zł).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
[l/100km]