Zawieszenie
: Zawieszenie świetne ale ekonomiczność jest OK.
5,0
Całokształt
Tylko lać benzynę, sprawdzać olej i ciśnienie w ogumieniu i jeździć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Od niskich obrotów słabo sie zbiera, ale od 3tyś to sie zbiera dobrze. dodam że to jest silnik twinport
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą jak należy
5,0
Układ jezdny
Swietny prowadzi się jak po szynach, żadnych niespodzianek, ale bardzo twardy, co nie jest zbyt komfortowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne słupki trochę ograniczają widocznośc do tyłu.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką tylko przednie fotele mogły by być wygodniejsze, ale jak sie je dobrze ustawi to można jeździć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z klimą OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak naazie to się mieścimy, 5 osób.
3,0
Wyciszenie
Na kiepskim asfalcie to opony dunlop 2020 są bardzo głośne ale trzeba je zedrzeć do końca. silnik też jest glosny przy wyższych obrotach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie to największy atut tego samochodu średnio od 5,8 do max 6,6 to wynik rewelacyjny. na autostrdzie w niemczech przy predkości 130-140 spalił 6,6
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze mogłoby być tańsze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po dwóch latach eksploatacji nie miałem zadnych problemów z samochodem, ani jednej awarii kompletnie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]