Jeżdziłem wcześniej Astrą II 8V i ten zachowuje się podobnie,czyli jest dynamiczny, a czasami wręcz zaskakuje.Ponieważ jest to silnik 16zaworowy,nie można mu gwałtownie wciskać gazu.Operując rozsądnie potrafi zachować się jak auto z turbinąAle to chyba kwestia egzemparza i jego dotarcia
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Jak tramwaj po szynach
Komfort
4,0
Widoczność
Czasami przeszkadzają słupki boczne i brudząca się i parująca wiecznie tylna szyba
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czekam na pojawienie się osłony silnika,wtedy będzie super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Trochę za głośny silnik ale to chyba dobrze,bo w innym na autostradzie bym zasnął
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obecnie nie przekracza 8,5 l w mieście.Jestem pod wrażeniem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mogła by być trochę tańsza lub posiadać w tej cenie klimatyzację (66.900 zł)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ma dopiero pół roku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]