Jka na samochówd w tak wygórowanej cenie wyposażenie marne (patrz wyżej) eksploatacja i część drogie. Nie polecam. Serwis beznadziejny !!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny w środku, na zewnątrz prawie nie słychać, w przedziale prędkości 60-80 ciążko przyśpieszyć, chyba że na 3 biegu. Duża elastyczność na piątym biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Raczej bez wiekszych niespodzianek, chociaz często trzeba zmieniac biegi.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie bardzo dobrze i w zakrętach i na prostej. Wspomaganie działa dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Z wyjątkiem do tyłu, trzeba uważac tez na martwe pole.
3,0
Ergonomia
Samochod za 53 000 bez wyposażenia CD, komputera pokładowego oraz innych drobiazgów. Asceza niemiecka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa bardzo dobrze nawet w zimie przey temparaturze 20 st.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Może być.
2,0
Wyciszenie
Słychać owiew powietrza, trzeba często domykać szyby tylne i elektryczne przednie. Same opadają !!!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To co pisze producent można miedzy bajki włożyć. Spalanie mieści sie w granicach 7-8 w normalnych warunkach eksploatacji. !
3,0
Stosunek jakość/cena
Wygórowana,ładna tylko stylistyka ale ładnych samochodów mamy teraz na pęczki. Nie polecam nikumu !
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 2 lat wysiadła blokada elektroniczna skrzyni biegów, stacyjka oraz "CIM" odpowiedzialny za dźwieki w samochodzie. Elektronivzny bubel !
Opadaja szyby, nie domyka się bagaznik.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z pobieraniem paliwa na rezerwie, wymiana stacyjki po roku eksploatacji, kłopoty z komputerem centralnym.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]