Jest OK, ale rano, w momencie pierwszego rozruchu, słychać zgrzyt w silniku. Nawet po kilkugodzinnym postoju w dzień przy rozruchu - jest wszystko OK...aż do następnego rannego pierwszego rozruchu (znów zgrzyt w silniku - ok. 0,5 sek - po, a w zasadzie w czasie odpalania silnika). Nie wiem co jest grane.
Pozatym silnik pracuje OK.
4,0
Skrzynia biegów
Jest nieźle
5,0
Układ jezdny
Jest super
Komfort
4,0
Widoczność
...tylko te przednie boczne słupki, są za szerokie i te za duże lusterko wsteczne. Poza tym..... to nie jest sedan wiec jest ograniczone pole widzenia przez tylną szybę
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kupiłem ją w listopadzie 2005r., więc nie wiem jeszcze jak będzie z manualną klimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę tylko w Warszawie i przy tych dużych mrozach spalał mi od 8,8 do 9,6 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
autko 1.4 N-Joy z lakierem metalicznym i dodatkowym wyposażeniem w listopadzie 2005r. warte ok.65000zł kupiłem za 53000zł. (wiele innych dodatków), ale teraz za te pieniądze kupiłbym je z klimatyzacją automatyczną i z chromowaną listwą kratki wlotu powietrza, która jest we wszystkich egzemplarzach. No cóż.....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]