auto zdecydowanie poprawne. ani to demon prędkości, ani wygody, zwyczajne auto do poruszania się z punktu A do B.
gdybym miał polecić to auto innym, zdecydowanie rekomendacje kierowałbym w stronę osób poruszających się w 80% po mieście i nie majacych potrzeby transportowania większych bagaży.
Wrażenia
3,0
Silnik
jeśli chodzi o niezawodność - jest dobrze. zrobiłem tym autem ponad 50tys km i podczas tego czasu wymieniłem w nim tylko rolkę prowadzącą, pasek mikro i tyle. raz zdarzył mi się przypadek rzegotania rozrusznika, ale po 3 dniach ustąpił sam.
jeśli chodzi o osiągach - do miasta zupełnie okej, ale o sprawnym poruszaniu się po trasie należy zapomnieć. wyprzedzanie w okolicach 100-110km/h to katorga.
5,0
Skrzynia biegów
przyjemne przełożenia, przynajmniej dla mnie. wsteczny niestety lubi sobie zgrzytnąć.
4,0
Układ jezdny
auto sztywne, ładnie trzyma się w zakrętach, natomiast nierówności wybiera dość kiepsko i to czuć.
4,0
Karoseria
blacha w ocynku, nie sprawia większych problemów, ale przed zakupem sprawdźcie stan karoserii pod lusterkami bocznymi, tam lubią wyłazić bąble.
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
za brak schowków urwałbym projektantowi j...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na ten segment samochodów jest w porządku. mam 1,80cm wzrostu, pozycja za kierownicą przyzwoita, ale za mną pasażerowie mają już ciut gorzej.
3,0
Wyciszenie
120km/h na autostradzie przez pół godziny męczy, a co dopiero przejechać trasę 1300km... jadąć w dłuższe trasy należy robić częstsze postoje, żeby nie ogłuchnąć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny części jak najbardziej przystępne dla zwykłego Kowalskiego, rynek wtórny zapchany częściami, ale przecież to auto dla ludu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zatarty kompresor klimatyzacji (z winy poprzedniego właściciela), notorycznie palące się żarówki postojowe/mijania z przodu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uciekający płyn chłodniczy, zapach spalin w zbiorniczku wyrównawczym, ergo przedmuch do układu chłodzenia przy 180000km - ale kiedyś to się stać musiało.
nieprzewidywalny immobiliser - nie raz próbowałem odpalić auto bez skutku (migające auto z kluczykiem na desce rozdzielczej), po 5-10 próbach się udawało.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]