Zawieszenie
: Bardzo wygodny w podróży, zjeździłem nim kawał Europy bez bólu kręgosłupa a mam dość wrażliwy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Silnik
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Mam teraz M6 od roku- zero problemów i mam nadzieję, że tak zostanie
Wrażenia
4,0
Silnik
Uważam, że na 90 KM całkiem nieźle, trzeba tylko redukować z 5 na 4 przy wyprzedzaniu. Dość głośny.
4,0
Skrzynia biegów
Ten element oceniam zdecydowanie dobrze, subiektywnie nawet lepiej niż w mojej obecnej M6. Może nawet powinienem dać doskonale.
4,0
Układ jezdny
Twardawo ale tak lubię. Bardzo dobrze trzyma się zakrętów. Daje bardzo dobre czucie samochodu.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie można marudzić, nie miałem z tym nigdy problemów.
3,0
Ergonomia
Raczej kiepskawo- nawet puszki z napojem nie ma gdzie wsadzić. Można się jednak przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekałem, dość szybko się nagrzewa i odparowuje. Szybkie ogrzewanie tylnej szyby, szybciej niż w mojej obecnej M6.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tę klasę zupełnie przyzwoicie.
3,0
Wyciszenie
Trochę zakłóca słuchanie muzyki ale to nie premium.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10-11 l w mieście, 6-7 l w trasie. Przy 80-90 km/h na trasie, bez zbytniego obciążenia i klimy można zejść do 5,5
4,0
Stosunek jakość/cena
Dostałem niezłą promocję ale zapłaciłem za nią z nawiązką w późniejszych naprawach
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No cóż, fatalnie, mam już cały segregator z rachunkami za naprawy. Może to wszystko przez choroby wieku dziecięcego- model z 2004 r. Chyba najlepsze w tym modelu to radio i fotele.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zastanawiam się czy nie należałoby napisać bardzo źle. Od skończenia 2 lat psuje się wszystko: elektronika, mechanika, wykończenie wnętrza itd. Syf totalny albo mam pecha. Na osłodę dodam, że zawsze dojechałem o własnych siłach do warsztatu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]