Układ hamulcowy
: bardzo dobre hamulce ,o niebo lepsze niz w poprzedniej
4,0
Całokształt
Jezdzilem Astra I, Astra II i nigdy nie bylo zadnych problemow. Mam nadzieje,ze Astra H rowniez nie zawiedzie.Przymierzalem sie do zakupu AURISA.O wyborze samochodu zadecydowalo w jakims stopniu usytuowanie na miejscu dillera o ktorym mam bardzo dobre zdanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik zbyt glosny ; za slaby na dole;szczegolnie na I i II biegu,ale to tylko 1,4.W poprzedniej AstrzeII mialem 1.6 8v 83KM i zdecydowanie bardziej mi odpowiadal.Byl cichszy i zrywniejszy.
4,0
Skrzynia biegów
porownywalna do poprzedniego modelu.Biegi wchodza bez zastrzezen.
4,0
Układ jezdny
wolalbym opony wezsze i o wyzszym profilu.Mam 205x55x16 powoduja dosc duzy halas i zwiekszaja promien skretu.
Komfort
4,0
Widoczność
rowniez nie widze zasadniczej roznicy w stosunku do Astry II.
3,0
Ergonomia
kerunkowskazy mi nie odpowiadaja ,mozna wrowadzic w blad wspoluczestnikow ruchu.regulacja klimatyzacja jet zbyt absorbujaca uwage.Zdecydowanie by sie przydal schowek na telefon,napoje ,okulary,ten w podokietniku nie zdaje egzaminu podobnie jak i sam podokietnik/otwiera sie ,utrudnia zmiane biegow/.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu jest dobrze,ale to pewnie sprawa klimy elektronicznej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w kazdym kompakcie jest dobrze gdy jada cztery osoby.
3,0
Wyciszenie
pomimo ze mam wersie celebryty czyli lepiej wyposazona w srodku jest zbyt glosno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wszystko zalezy od techniki jazdy ,ale ta technologia twinport w tym silniku chyba spelnia swoja role.
4,0
Stosunek jakość/cena
ta wersja limitowana z tym wyposazeniem oraz upustem zawodowym jest do zaakceptowania.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto o zbyt malym przebiegu na razie bez usterekj.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]